wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 124.20 117,99   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

COACHING ODCZAROWANY NARZĘDZIA I ROZWIĄZANIA BIZNESOWE


GRZYBEK R.

wydawnictwo: MT BIZNES, 2017, wydanie I

cena netto: 39.50 Twoja cena  37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Coaching odczarowany

Narzędzia i rozwiązania biznesowe


Możesz nic nie wiedzieć o coachingu, a i tak ta książka cię zachwyci i wzruszy. Ale jeśli chcesz się czegoś o coachingu dowiedzieć, to jest to źródło doskonałe, w zasadzie trzy książki w jednej. W poszczególnych rozdziałach autor z rzadko spotykanym dystansem i humorem dzieli się swoją ekspercką wiedzą na temat coachingu sprzedawców, executive coachingu oraz stosowania stylu coachingowego przez menedżerów w codziennej praktyce biznesowej.

Jest tu i fabularna historia, i opis różnych zastosowań coachingu biznesie. Narzędzia, schematy komunikacyjne, podpowiedzi i anegdoty. Autor podchodzi do coachingu w sposób wnikliwy, bezstronny i sceptyczny i – odzierając go z odium magii i złych emocji – pokazuje jego racjonalne i skuteczne oblicze. Dociekliwy czytelnik znajdzie tu krótką historię coachingu w Polsce i na świecie oraz wyjaśnienie, jak w realistyczny sposób mierzyć jego skuteczność.
Autor z pozycji sceptyka broni idei coachingu jako metody pracy rozwojowej. Przypomina również, że wbrew opiniom kształtowanym w świadomości publicznej, coaching to nie Mateusz Grzesiak i motywacyjne seminaria dla rozentuzjazmowanych tłumów.

To lektura obowiązkowa dla menedżerów sprzedaży oraz liderów wszelkich funkcji w organizacjach biznesowych. Pierwsi skorzystają ucząc się, jak pracować z handlowcami, aby ci samodzielnie doskonalili umiejętności i podnosili efektywność. Dla pozostałych książka stanowi źródło wiedzy i inspiracji do stosowania metod coachingowych w zarządzaniu. Wyjaśnia też, na jakich warunkach warto inwestować we wsparcie zewnętrznego coacha.

Wytrwały czytelnik znajdzie tu nawet odpowiedź na pytanie o sens..., ale to już byłby spoiler.


280 stron, Format: 14.1x21.8, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022