wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 2


ADAMSKI A. KWASIK K. KONOPACKA-BĄK S. RED.

wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 28.35 Twoja cena  26,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko

O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie

tom 2


Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań.

Redaktorzy
Wstęp


Wstęp

Mateusz Żukowski
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook

Joanna Kacperska
Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego

Izabela Wasztyl
Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012

Marta Konieczna-Kucharska
"LUBIĘ TO" - czyli fanpage szkoły

Anna Kurzak
Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook

Klaudia Aleksandra Koniecko
Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu

Magdalena Rozenek
Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadku

Nina Stępnicka, Paulina Wiączek
Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i eBay.com

Olga Szadkowska
"3maj z Żubrem". O języku w służbie social ads

Wioletta Wejngold-Wołodkowicz
E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków

Agnieszka Magdalena Barwicka
"Miliony rzeczy walczy o Twoją uwagę" - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji

Małgorzata Ochman
Internetowa generacja w Polsce

Paweł Pawiński, Adrianna Senczyszyn
Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako oferty komercyjnej

Biogramy


182 strony, Format: 16.9x23.7, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018