wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DIECEZJALNE WWW W POLSCE A NOWA EWANGELIZACJA


UMIŃSKI G.

wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 42.50 Twoja cena  40,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja


Początek lat dziewięćdziesiątych XX wieku przyniósł – tak dla świata, jak i dla Kościoła – mocny impuls zapowiadający wielkie transformacje w dziedzinie komunikacji społecznej dokonywane za pośrednictwem mediów. To właśnie w tym czasie Tim Berners-Lee kończył opracowywanie systemu World Wide Web, a w Watykanie debatowano o wykorzystaniu technologii komputerowej w działalności eklezjalnej. Postępowi w obszarze technologii informatycznej ciągle towarzyszył (i towarzyszy) rozwój myśli Kościoła na jej temat. Zarówno pionierski projekt WWW, jak i pierwszy w historii dokument Stolicy Apostolskiej dotyczący informatyki,
zostały upublicznione w 1990 roku.


WYKAZ SKRÓTÓW

PRZEDMOWA

WSTĘP

ROZDZIAŁ 1. INTERNET A NOWA EWANGELIZACJA
1.1. Pojęcie nowej ewangelizacji - pochodzenie sformułowania, definicje, adresaci
1.2. Genealogia, rozwój i specyfika Internetu
1.3. Internet jako przestrzeń nowej ewangelizacji - nowa ewangelizacja i strony internetowe

ROZDZIAŁ 2. BADANIA WŁASNE
2.1. Ankieta - interpretacja
2.2. Wyniki badań
2.3. Wnioski

ROZDZIAŁ 3. PERSPEKTYWY EWANGELIZACJI W DIECEZJALNYCH MEDIACH W POLSCE
3.1. Formacja chrześcijańska do odbioru ewangelizacji w mediach
3.2. Zadania księży, katechetów i rodziców
3.3. Koordynacyjna rola Kościoła

ZAKOŃCZENIE

BIBLIOGRAFIA

SPIS WYKRESÓW I TABEL

ANEKS
1. Pismo przewodnie kierownika projektu badawczego
2. List autora badań
3. Narzędzie badawcze
4. Tabele sumaryczne wyników badania


298 stron, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018