wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 68.30 64,89   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki
English version
Ksi±¿ki:

polskie
podzia³ tematyczny
 
anglojêzyczne
podzia³ tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowo¶ciach z wybranego tematu
 
Informacje:

o ksiêgarni

koszty wysy³ki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytu³u?
Pomo¿emy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


mo¿esz te¿ zadzwoniæ
+48 512 994 090

WYWIAD BIZNESOWY


BIELSKA A. SMÓ£KA P. RED.

wydawnictwo: GAB, 2017, wydanie I

cena netto: 68.30 Twoja cena  64,89 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Wywiad biznesowy


Oddajemy w Twoje rêce, drogi Czytelniku, ksi±¿kê na intryguj±cy temat, który jednocze¶nie niesie wysok±, konkretn± warto¶æ dla ka¿dego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarz±dzanej przez siebie organizacji.

Niniejsze opracowanie pomy¶lane zosta³o jako przystêpne wprowadzenie w tematykê wywiadu biznesowego i przybli¿a najwa¿niejsze kwestie zwi±zane z jego praktyk±.

Autorzy za³o¿yli, ¿e odbiorc± ksi±¿ki jest osoba zainteresowana rozpoczêciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozwa¿a wykorzystanie i profesjonalizacjê funkcji wywiadowczej w swojej organizacji.

Z tego wzglêdu w ksi±¿ce mo¿na znale¼æ podstawowe, praktyczne informacje dotycz±ce:

– celu i zakresu wywiadu biznesowego;
– organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
– pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
– raportowania wyników analiz wywiadowczych;
– korzystania z zewnêtrznych dostawców us³ug wywiadowczych oraz ¶wiadczenia us³ug wywiadu biznesowego jako zewnêtrzny dostawca;
– stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególno¶ci w kontek¶cie innowacji i innowacyjno¶ci.


Wstêp

Rozdzia³ 1. Definicja wywiadu biznesowego

ALEKSANDRA BIELSKA
Rozdzia³ 2. Wywiad biznesowy w dzia³alno¶ci gospodarczej: podstawowe aspekty, które nale¿y wzi±æ pod uwagê
Streszczenie
Wprowadzenie
O tradycyjnym cyklu wywiadowczym
Piêæ Filarów Procesu Analityczno-Wywiadowczego
Filar organizacyjny
Filar operacyjny
Filar informacyjny
Filar technologiczny
Filar kognitywny
Podsumowanie

KAZIMIERZ TURALIÑSKI
Rozdzia³ 3. Etyczne i prawne aspekty dzia³alno¶ci wywiadowczej w kontek¶cie polskiego ustawodawstwa
Streszczenie
Prawo do us³ugowego pozyskiwania i przetwarzania informacji
Powszechnie dostêpne ¼ród³a informacji (bia³y wywiad)
Ochrona danych osobowych
Tajemnica przedsiêbiorstwa i zwalczanie nieuczciwej konkurencji
Prawo autorskie
Informacja niejawna (dawna tajemnica pañstwowa)
Legalna informacja a udzia³ w cudzym przestêpstwie
Raport koñcowy a odpowiedzialno¶æ karna i odszkodowawcza
Podsumowanie

MACIEJ JANKIELEWICZ
Rozdzia³ 4. Pozyskiwanie danych: dostêpne ¼ród³a, ich eksploatacja oraz mocne i stabe strony
Streszczenie
Wprowadzenie
Dane i informacje
Klasyfikacja informacji
¬ród³a informacji
Osobowe ¼ród³a informacji
Otwarte ¼ród³a informacji
Podsumowanie

ALEKSANDRA BIELSKA
Rozdzia³ 5. Analiza danych: techniki analizy jako¶ciowej
Streszczenie
Wprowadzenie
Dwa rodzaje analizy
Analiza jako¶ciowa
Skanowanie ¦rodowiskowe i Analiza PESTLE
Analiza Przyczyn ¬ród³owych
Analiza Trendów/Wp³ywu
Analiza Kluczowych Za³o¿eñ
Analiza Konkurencyjnych Hipotez
Analiza "Co je¶li"
Dodatkowe rekomendacje
Podsumowanie

MARCIN GA£CZYÑSKI
Rozdzia³ 6. Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji
Streszczenie
Proces decyzyjny - wprowadzenie
Istota procesu decyzyjnego
Cechy prezentacji
Podsumowanie

SEBASTIAN B£A¯KIEWICZ I AGNIESZKA SOCHA
Rozdzia³ 7. Outsourcing us³ug wywiadowczych
Streszczenie
Definicje
Outsourcing i us³ugi wywiadowcze
Us³ugi wywiadowcze
Us³ugi wywiadowcze z ró¿nych punktów widzenia
- punkt widzenia zleceniodawcy
Us³ugi wywiadowcze z ró¿nych punktów widzenia
- punkt widzenia wykonawcy
Podsumowanie

DR PAWE£ SMÓ£KA
Rozdzia³ 8. Wywiad biznesowy w s³u¿bie innowacyjno¶ci
Streszczenie
Definicje
Migracja warto¶ci, wczesne ostrzeganie/inspirowanie i rola analityka
wywiadu
OSINT. Wywiad jawno¼ród³owy
HUMINT. Wywiad osobowy
Analiza wywiadowcza
Metody analizy pomocne w wywiadzie proinnowacyjnym
Raportowanie
Wywiad proinnowacyjny w ró¿nych kontekstach
Podsumowanie

O autorach
Bibliografia
Wykaz skrótów


236 stron, Format: 22.6x16.2, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy poczt± e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022