|

ALFABET MITÓW MENEDŻERSKICH CZYLI O PUŁAPKACH BEZREFLEKSYJNEGO DZIAŁANIA
JARMUŻ S. TARASIEWICZ M. wydawnictwo: GWP, 2017, wydanie Icena netto: 39.89 Twoja cena 37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Alfabet mitów menedżerskich
czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje
działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie
zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w
chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki
biznesowe?
Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi mitami spotykanymi w
świecie zarządzania. Demaskują nieskuteczne koncepcje, nieetyczne praktyki biznesowe,
błędne założenia i nieefektywne działania. Nie tylko jednak kwestionują to, co
rutynowe, nieskuteczne i szkodliwe, ale proponują też alternatywne metody działania.
Autorzy „Alfabetu mitów menedżerskich” brawurowo
rozprawiają się z różnymi mitami, ale wyłącznie opierając się na danych, dbając o
użyteczność końcowych wniosków. Odwaga – rozumiana jako otwartość na zmianę i
świadomość konieczności walki z rutyną w myśleniu – którą prezentują w
kwestionowaniu prawd oczywistych, albo właśnie mitów, bardzo imponuje. To obowiązkowa
lektura menedżera.
Przemysław Budkowski
prezes Allegro
Mit to prawda czy fałsz? Zdarzenie realne czy tylko miła historyjka na
pograniczu bajki? Co o tym decyduje? Autorzy tej książki, w odniesieniu do kilkunastu
tez ogólnie powszechnych w praktyce zarządzania w biznesie, próbują rozstrzygnąć tę
kwestię. Stoją twardo na gruncie nauki i badań, aby przybliżyć czytelnikowi, która z
tych tez może być prawdziwa, a która jest tylko przekonaniem – i to takim, z którego
jego głosiciele mogli się już wycofać lub które mogli znacząco zmodyfikować.
Ireneusz Dąbrowski
przewodniczący Rady Nadzorczej ABC Data
Autorzy nie wypisują prostych recept ani nie obiecują, że stworzyli przepis na
zarabianie pieniędzy. Wręcz przeciwnie – w bezwzględny sposób rozprawiają się ze
sposobem myślenia, który podpowiada, że znajomość kilku prostych trików zapewni
odniesienie sukcesu. Ich książka jest nie tylko pasjonującą lekturą. To cenne
narzędzie, które pomoże przedsiębiorcom w podejmowaniu lepszych decyzji.
prof. dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz
Uniwersytet SWPS
Zachęta dla Czytelnika
A jak atrakcyjna prezentacja
B jak biznes etyczny
C jak cele
D jak decyzje grupowe i indywidualne
E jak etapy rozwoju grupy
F jak fenomen coachingu
G jak guru zarządzania
H jak hamulce rozwoju
I jak intuicja
K jak komunikacja niewerbalna
L jak lider
M jak motywowanie pracowników
N jak nowa kategoria menedżerów
O jak osobowość w zarządzaniu
P jak planowanie
R jak role zespołowe
S jak strategia
T jak talent
W jak "wyższość" praktyki nad teorią. O hierarchii dowodów
Z jak zarządzanie błędami
272 strony, Format: 15.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|