wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NOWOCZESNE PROJEKTOWANIE MODELI BIZNESOWYCH NARZĘDZIA KOMPETENCJE MENTALNOŚĆ I INNOWACJE


wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych

Narzędzia, kompetencje, mentalność i innowacje


Zaprojektuj sukces swojej firmy!

Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Nowe trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Mnóstwo pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, aby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą?

Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i pozwala na podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków, a także usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie potrzebnego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka — bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces firmy. Znajdziesz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz lepszą firmę, a także przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków.

Niektóre z zagadnień poruszonych w książce:

  • zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania,

  • kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki,

  • metody projektowania modeli biznesowych,

  • narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów,

  • metody weryfikacji pomysłów.


WPROWADZENIE. Projektuj lepsze firmy; podwójna pętla (8)

PRZYGOTOWANIE. Przygotuj swój zespół, swoje otoczenie oraz sposób pracy (24)

PUNKT WIDZENIA. Bądź buntownikiem, nakreśl wizję, zdefiniuj kryteria projektowania (46)

POZNANIE. Poznaj swoich klientów, kontekst i firmę (82)

GENEROWANIE POMYSŁÓW. Naucz się generować pomysły, rozwijać je i dokonywać ich wyboru (124)

TWORZENIE PROTOTYPÓW. Wcielaj pomysły w życie, szkicuj, buduj prototypy (152)

WERYFIKACJA. Wskaż najbardziej ryzykowne założenie, eksperymentuj i wykonuj zwroty (180)

SKALOWANIE. Kiedy i jak skalować; poziom gotowości inwestycyjnej (214)

DODATEK. Indeks, zespół, podziękowania
(262)


272 strony, Format: 24.3x18.9, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018