wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WIZUALIZACJA INFORMACJI W BIZNESIE


KORSAK W.

wydawnictwo: NOVAE RES, 2015, wydanie I

cena netto: 51.75 Twoja cena  49,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizualizacja informacji w biznesie


Prezentowana książka w przystępny sposób omawia metody zastosowania wizualizacji w obszarze biznesowym.

Autor zamieścił w publikacji sporo ciekawych przykładów narzędzi i technik, które krok po kroku pokazują, jak zmienić opracowania tekstowe i tabelaryczne na dokumentację, którą cechuje wysoki stopień komunikatywności.

Materiał zachęca do stosowania w biznesie podejścia graficznego, dzięki czemu łatwiej jest zrozumieć omawiane zagadnienia, jak również prowadzić dyskusje w sposób jasny i przejrzysty.

Przedstawione są różnego rodzaju sposoby zarządzania wiedzą biznesową (np. mapy myśli, kokpity menedżerskie, struktury 3D, przydatne opcje w arkuszu kalkulacyjnym, struktury radarowe, rysunki odręczne i inne).

Materiał jest bogato ilustrowany przykładami i opisami.

Książka skierowana jest do osób odpowiedzialnych za efektywność zarządzania, niezależnie od działu czy branży – dyrektorów, kierowników, specjalistów, jak również trenerów.

Materiał zawarty w książce jest wysoce innowacyjny – ukazuje sposoby stosowania zarówno technik odręcznych, jak również wizualizacji z wykorzystaniem rozwiązań informatycznych.


WSTĘP

1. WPROWADZENIE
1.1. Wrażenia i spostrzeżenia
1.1.1. Progi i adaptacja zmysłowa
1.1.2. Widzenie
1.1.3. Selektywna uwaga, złudzenia spostrzeżeń, organizacja spostrzeżeń
1.1.4. Interpretacja
1.2. Uczenie się, pamięć i myślenie

2. SPOSOBY WIZUALIZACJI - PRZYKŁADY
2.1. Excel - elementy
2.1.1. Wykresy
2.1.2. Style tabeli
2.1.3. Wykresy przebiegu w czasie
2.1.4. Formatowanie warunkowe
2.1.5. Kolory komórek
2.1.6. Obramowanie tabeli
2.1.7. SmartArt
2.1.8. Autokształty
2.1.9. Obrazy
2.1.10. ClipArty
2.1.11. Rysunki odręczne
2.1.12. Kolejność obiektów
2.1.13. Zaznaczanie i widoczność
2.1.14. Linie siatki
2.1.15. Blokowanie okienek
2.1.16. Widok - pełny ekran
2.1.17. Interaktywne elementy
2.2. Mind mapping
2.2.1. Idea
2.2.2. Założenia
2.2.3. Przykłady odręczne
2.2.4. Przykłady komputerowe
2.3. Mapowanie wiedzy (mapy strukturalne)
2.3.1. Struktury
2.3.2. Definiowanie informacji o zadaniu
2.3.3. Informacje kontekstowe: notatki, załączniki, hiperłącza, chmurki
2.3.4. Obrazki i ikony
2.3.5. Obramowanie
2.3.6. Filtrowanie i wyszukiwanie informacji w mapie
2.3.7. Różne widoki dokumentu: mapa, wykres Gantta, wypunktowanie, widoki analityczne
2.3.8. Miniarkusze jako element tematu w mapie
2.3.9. Wewnętrzne kalkulacje
2.3.10. Formatowanie warunkowe
2.3.11. Alarmy do tematu
2.3.12. Zakresy Excela
2.3.13. Wewnętrzna przeglądarka w obszarze mapy - pliki oraz strony WWW
2.3.14. Integracja z MS Office
2.3.15. Łącza do baz danych
2.3.16. Praca w chmurze
2.3.17. Wymiana danych pomiędzy aplikacjami
2.4. Mapy sferyczne
2.5. Dashboard
2.5.1. Wskaźniki: zegary, pokrętła, informacja o postępie
2.5.2. Wykresy
2.5.3. Mapy geograficzne
2.5.4. Alarmy kolorystyczne
2.5.5. Komunikowanie struktury modelu: linie powiązań, grupowania, przyciski opcji, opcje wyboru
2.5.6. Zmiana wartości w modelu
2.5.7. Metafory (style)
2.5.8. Tła
2.6. Struktura radiacyjna
2.7. Metro mapy
2.8. Struktura 3D topicscape
2.9. Crystal mapping
2.10. Diagram rybiej ości
2.11. Mapy procesów
2.12. Diagramy sieciowe
2.13. Struktury drzewiaste
2.14. Plany pomieszczeń
2.15. Wykres Gantta
2.16. Infografiki
2.17. Storyboard
2.18. Sketchnote
2.19. Miksowanie sposobów wizualizacji

3. ZASTOSOWANIE BIZNESOWE
3.1. Niezależnie od stanowiska - czym się zajmuję i w jaki sposób spełniam stawiane przede mną wymagania
3.1.1. Komunikacja w firmie i na rynku
3.2. Niezależnie od działu
3.2.1. Dział sprzedaży
3.2.2. Dział marketingu
3.2.3. Dział logistyki
3.2.4. Dział szkoleń
3.2.5. Biuro strategii
3.2.6. Biuro projektowe
3.2.7. Dział zasobów ludzkich
3.2.8. Dział finansowy


240 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022