wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > E-commerce
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 24, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

ALIBABA JAK JACK MA STWORZYŁ CHIŃSKI AMAZON


CLARK D., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Alibaba Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu:... >>>

UBER WALKA O WŁADZĘ


ISAAC M., wydawnictwo: FEERIA, 2020, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uber Walka o władzę Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny "New York Timesa" i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera... >>>

INSTAGRAM BEZ FILTRA


FRIER S., wydawnictwo: FEERIA, 2020, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Instagram Bez filtra Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili... >>>

ZAWÓD COPYWRITER ZACZNIJ ZARABIAĆ NA PISANIU


CICHOCKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zawód: copywriter Zacznij zarabiać na pisaniu Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i... >>>

FAST TEXT JAK PISAĆ KRÓTKIE TEKSTY KTÓRE BŁYSKAWICZNIE PRZYCIĄGNĄ UWAGĘ


WRYCZA-BEKIER J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie II

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fast text Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a... >>>

WORDPRESS TWORZENIE APLIKACJI INTERNETOWYCH


MESSENLEHNER B. COLEMAN J., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II

cena netto: 89.00 Twoja cena  84,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

WordPress Tworzenie aplikacji internetowych WordPress, platformę przeznaczoną do tworzenia blogów, obsłuży nawet osoba niemająca pojęcia o programowaniu. Dziś jednak jest on czymś znacznie więcej niż systemem do zarządzania treścią.... >>>

REKLAMA CYFROWA PODRĘCZNIK ANALIZA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NAJWIĘKSZYCH ŚWIATOWYCH FIRM MEDIALNYCH


MCSTAY A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 72.45 Twoja cena  68,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama cyfrowa Podręcznik Analiza działań reklamowych największych światowych firm medialnych W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie medió... >>>

TRADYCYJNY A NOWOCZESNY SPOSÓB BUDOWANIA ZAUFANIA KLIENTÓW DO BANKU NA PRZYKŁADZIE MBANKU


ŚWIESZCZAK M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i ... >>>

CYFRYZACJA W ZARZĄDZANIU


LASKOWSKA-RUTKOWSKA A. RED., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cyfryzacja w zarządzaniu Książka w sposób wyczerpujący i przejrzysty prezentuje istotne zagadnienia z obszaru zarządzania i cyfryzacji w kontekście aktualnych dynamicznie zachodzących przemian cywilizacyjnych i technologicznych. Omawiana... >>>

KULTURA RYZYKA A CYFROWA TRANSFORMACJA BANKÓW W ŚWIETLE PANDEMII COVID-19


KASIEWICZ S. KURKLIŃSKI L., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura ryzyka a cyfrowa transformacja banków w świetle pandemii COVID-19 Sektor bankowy u progu trzeciej dekady XXI w. stanął przed ogromnymi wyzwaniami. Dotyczą one różnych czynników, ale do najważniejszych należą cyfrowa... >>>

książek: 24, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021