wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 101, strona 1 z 11
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

MARKETING NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH


PAZIO N.M., wydawnictwo: WYD PW, 2016, wydanie I

cena netto: 46.85 Twoja cena  44,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing na rynkach międzynarodowych Skrypt jest przeznaczony dla studentów uczelni technicznych. Głównym celem opracowania było zgromadzenie w jednym miejscu różnorodnych materiałów dotyczących międzynarodowego marketingu przemysłowego,... >>>

BIZNES APTEKA JAK NIE DAĆ SIĘ WYPRZEDZIĆ KONKURENCJI SKUTECZNE STRATEGIE BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ


IDCZAK M., wydawnictwo: BUSINESS PHARM, 2017, wydanie I

cena netto: 91.80 Twoja cena  87,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji Skuteczne strategie budowania przewagi konkurencyjnej Czego dowiesz się z książki: W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny? Jakie kompetencje powinien... >>>

TWORZENIE PRZEKAZU REKLAMOWEGO KWALIFIKACJA A.27.1. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY


KOZŁOWSKA A. PIŁKA R., wydawnictwo: WSIP, 2016, wydanie I

cena netto: 50.95 Twoja cena  48,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tworzenie przekazu reklamowego Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej czę... >>>

TWORZENIE PLANU MEDIALNEGO A.27.3. PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY


BŁASZCZYK D. MACHOWSKA J., wydawnictwo: WSIP, 2016, wydanie I

cena netto: 55.50 Twoja cena  52,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A... >>>

CERTYFIKATY PRODUKTOWE I SYSTEMOWE NA RYNKU B2B


WRONKA A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2017, wydanie I

cena netto: 61.59 Twoja cena  58,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce... >>>

MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI


MICHALSKI E., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie II

cena netto: 84.10 Twoja cena  79,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Podręcznik akademicki Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i... >>>

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW GLOBALIZACJA NOWE TECHNOLOGIE AKTUALNE TRENDY OTOCZENIE SPOŁECZNO-KULTUROWE


BARTOSIK-PURGAT M., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie I

cena netto: 62.85 Twoja cena  59,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania konsumentów Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy... >>>

TAJNIKI KONWERSJI JAK ZMIENIĆ POTENCJALNEGO KLIENTA W ZADOWOLONEGO NABYWCĘ


SMITH C., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tajniki Konwersji Jak zmienić potencjalnego klienta w zadowolonego nabywcę Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom.... >>>

JAK OSIĄGNĄĆ MISTRZOSTWO W SZTUCE SPRZEDAŻY


HOPKINS T., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak osiągnąć mistrzostwo w sztuce sprzedaży Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie... >>>

ZNACZENIE FOTOGRAFII W TURYSTYCE


LEWENSTEIN M., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2014, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Znaczenie fotografii w turystyce „Trudno wyobrazić sobie współczesnego turystę bez aparatu fotograficznego. Fotografowanie stało się praktyką społeczną, określa zachowania turystów jest wyraźnym wyrazem dominacji obrazu w kulturze... >>>

książek: 101, strona 1 z 11
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2017