wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > E-commerce
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 48, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

NOWY DZIKI ZACHÓD ZWYCIĘZCY I PRZEGRANI DOLINY KRZEMOWEJ


PEIN C., wydawnictwo: WYD UJ, 2019, wydanie I

cena netto: 51.99 Twoja cena  49,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowy Dziki Zachód Zwycięzcy i przegrani Doliny Krzemowej Miejsce, gdzie każdy ma swój start-up. W szczytowym okresie rozkwitu start-upów dziennikarz Corey Pein wyrusza do ich kolebki – Doliny Krzemowej, by dowiedzieć się, dlaczego... >>>

SEKTOR FINTECH NA EUROPEJSKIM RYNKU USŁUG BANKOWYCH


FOLWARSKI M., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sektor FinTech na europejskim rynku usług bankowych Po globalnym kryzysie finansowym w latach 2007–2009 zauważalny jest spadek zaufania do tradycyjnych instytucji finansowych oraz zmiana preferencji klientów, spowodowana głównie ... >>>

LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTÓW HANDLU ELEKTRONICZNEGO


MAJCHRZAK-LEPCZYK J, wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2019, wydanie I

cena netto: 42.00 Twoja cena  39,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logistyczna obsługa klientów handlu elektronicznego 1.Logistyczna obsługa klientów w kontekście literaturowym 2.Istota, formy i rozwój handlu elektronicznego 3.Podmioty wzorcowe branży "odzież i obuwie" funkcjonujące w internecie- ... >>>

E-KULTURA MODEL I ANALIZA KULTURY ORGANIZACJI WIRTUALNYCH


BULIŃSKA-STANGRECKA H., wydawnictwo: WYD PW, 2018, wydanie I

cena netto: 48.60 Twoja cena  46,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-kultura Model i analiza kultury organizacji wirtualnych W książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia i możliwość... >>>

ROLA SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ MARKI


SANAK-KOSMOWSKA K., wydawnictwo: DRUGIE, 2018, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania... >>>

OCENY EKSPERCKIE W BADANIU UŻYTECZNOŚCI BIBLIOTECZNYCH SERWISÓW INTERNETOWYCH


MARZEC P., wydawnictwo: WYD UMK, 2019, wydanie I

cena netto: 38.39 Twoja cena  36,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Oceny eksperckie w badaniu użyteczności bibliotecznych serwisów internetowych W książce opisano metody oceny użyteczności serwisów internetowych. Po wprowadzeniu dotyczącym pojęcia użyteczności w kontekście projektowania serwisów ... >>>

KULTURA ZACHOWAŃ JĘZYKOWYCH W INTERNECIE


NARUSZEWICZ-DUCHLIŃSKA A., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura zachowań językowych w internecie Pierwsza na polskim rynku synteza poświęcona poprawności językowej w internecie. Książka w mądry, zabawny i przystępny sposób przedstawia zagadnienia netykiety. Autorka omawia najczęstsze zachowania w... >>>

KAPITAŁ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH PERSPEKTYWA KONSUMENTA


KARPIŃSKA-KRAKOWIAK M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 39.19 Twoja cena  37,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał marki w mediach społecznościowych Perspektywa konsumenta Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy dzia... >>>

SOCJOLOGIA INTERNETU


JEMIELNIAK D., wydawnictwo: SCHOLAR, 2019, wydanie I

cena netto: 38.69 Twoja cena  36,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Socjologia internetu Ponieważ z Internetu korzystają miliardy osób, mamy współcześnie możliwość śledzenia siły wpływu nawet bardzo drobnych czynników, których normalnie nie dałoby się dostrzec – z racji zbyt małych prób. Możemy na ... >>>

MIĘDZY KARTKĄ A EKRANEM CYFROWE EKSPERYMENTY Z MEDIUM KSIĄŻKI W POLSCE


MARECKI P., wydawnictwo: WYD UJ, 2018, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Między kartką a ekranem Cyfrowe eksperymenty z medium książki w Polsce To opowieść o cywilizacyjnym procesie przemiany książki pod wpływem mediów cyfrowych. Do skonstruowania narracji wybrano sześć polskich utworów powstałych od 1975... >>>

książek: 48, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019