wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > E-commerce
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 30, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

PRZYWÓDZTWO W ERZE CYFROWEJ SPOSOBY POKONYWANIA OGRANICZEŃ NA PLATFORMACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


KORZYŃSKI P., wydawnictwo: POLTEXT, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przywództwo w erze cyfrowej Sposoby pokonywania ograniczeń na platformach społecznościowych Bycie liderem w erze cyfrowej oznacza wiele nowych wyzwań, ponieważ podwładni są bardziej niezależni finansowo, lepiej wykształceni i mogą łatwiej... >>>

BIZNES W ŚWIECIE MOBILE JAK ZAPROJEKTOWAĆ WYKONAĆ I WYPROMOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ


ŻÓŁKIEWSKA S. RYCHARSKA M. GRYCZKO N., wydawnictwo: POLTEXT, 2018, wydanie I

cena netto: 39.89 Twoja cena  37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes w świecie mobile Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą... >>>

MARKETING 4.0 ERA CYFROWA


KOTLER P. KARTAJAYA H. SETIAWAN I., wydawnictwo: MT BIZNES, 2017, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing 4.0 Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podej... >>>

TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na... >>>

E-SPORT OPTYMALIZACJA GRACZA


CYPRYJAŃSKI M., wydawnictwo: HELION, 2018, wydanie I

cena netto: 30.45 Twoja cena  28,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-sport Optymalizacja gracza Poznaj czynniki mające wpływ na sprawność e-zawodnika Dowiedz się, jak prowadzić odpowiedni trening e-gracza Naucz się dbać o kondycję i higienę prawdziwego e-sportowca E-sport to... >>>

FUNKCJONOWANIE ORGANIZACJI W WIRTUALNYM ŚWIECIE


WOJCIECHOWSKA-FILIPEK S., wydawnictwo: CEDEWU, 2018, wydanie I

cena netto: 57.35 Twoja cena  54,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Funkcjonowanie organizacji w wirtualnym świecie Technologia informacyjno-komunikacyjna zawsze miała silny wpływ na organizacje i społeczeństwo. Prawdziwą rewolucję przyniósł jednak Internet, bowiem umożliwił funkcjonowanie w cyberprzestrzeni... >>>

INTERNET OF THINGS NOWY PARADYGMAT RYNKU


SUŁKOWSKI Ł. KACZOROWSKA-SPYCHALSKA D. RED., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 61.89 Twoja cena  58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internet of Things Nowy paradygmat rynku Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W... >>>

SKUTECZNE SOCIAL MEDIA PROWADŹ DZIAŁANIA OSIĄGAJ ZAMIERZONE EFEKTY


MIOTK A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie II

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki... >>>

JEDNA KAMPANIA DO WOLNOŚCI JAK STWORZYĆ PRODUKT ONLINE POZYSKAĆ KLIENTÓW I ŻYĆ NA WŁASNYCH WARUNKACH


PAWŁOWSKA M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jedna kampania do wolności Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić... >>>

JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ COPYWRITING & WEBWRITING


JABŁOŃSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś... >>>

książek: 30, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018