wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > E-commerce
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 50, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

E-KONSUMPCJA NA MIARĘ TECHNOLOGIE CYFROWE W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM KONSUMENTA


TUREK J., wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-konsumpcja na miarę Technologie cyfrowe w zarządzaniu ryzykiem konsumenta Wstęp Wpływ preferencji konsumenta na funkcjonowanie przedsiębiorstwa 1.1. Pojęcie, definicja i ewolucja preferencji. Preferencje konsumentów w ujęciu... >>>

TECHNICZNO-SPOŁECZNE UWARUNKOWANIA GOSPODARKI CYFROWEJ


KOBYLIŃSKI A. FILIPKOWSKI P. RED., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 72.90 Twoja cena  69,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Techniczno-społeczne uwarunkowania gospodarki cyfrowej Informatyka gospodarcza jest to wyodrębniona z informatyki dziedzina badań naukowych, kształcenia akademickiego oraz praktyki gospodarczej, poświęcona metodyce oraz zastosowaniu w ekonomii ... >>>

ZACHOWANIA OSÓB STARSZYCH NA RYNKU E-USŁUG


DĄBROWSKA A. JANOŚ-KRESŁO M. MRÓZ B., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 44.55 Twoja cena  42,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania osób starszych na rynku e-usług Anna Dąbrowska Wstęp Mirosława Janoś-Kresło, Bogdan Mróz Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce w kontekście trendów demograficznych - szanse i bariery ... >>>

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKACH USŁUG FINANSOWYCH I SPOŁECZNYCH


KASPRZAK R. LUBOWIECKI-VIKUK ADRIAN RED., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 60.75 Twoja cena  57,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bezpieczeństwo konsumentów na rynkach usług finansowych i społecznych Profesjonalizacja na rynkach usług finansowych i społecznych (w tym usług kultury, turystycznych i zdrowotnych) w ostatnich latach poskutkowała pogłębieniem asymetrii... >>>

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKU TRADYCYJNYM I WIRTUALNYM


MRÓZ B. RED., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 62.10 Twoja cena  59,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bezpieczeństwo konsumentów na rynku tradycyjnym i wirtualnym Współcześni konsumenci mają dostęp do bogatej oraz różnorodnej oferty dóbr i usług konsumpcyjnych na rynku zarówno tradycyjnym, jak i wirtualnym.... >>>

BIZNES CYFROWY PERSPEKTYWA INNOWACJI CYFROWYCH


NOWICKA K. RED., wydawnictwo: SGH, 2019, wydanie I

cena netto: 69.99 Twoja cena  66,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes cyfrowy Perspektywa Innowacji Cyfrowych Katarzyna Nowicka Wprowadzenie Katarzyna Nowicka 1. Biznes cyfrowy w optyce innowacji Wstęp 1.1. Innowacje i ich rodzaje źródłem wartości 1.2. Technologie cyfrowe jako zasób... >>>

BIZNES CYFROWY TECHNOLOGIE MODELE REGULACJE


NOWICKA K. ŁOBEJKO S. SZPRINGER W. RED., wydawnictwo: SGH, 2018, wydanie I

cena netto: 59.40 Twoja cena  56,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes cyfrowy Technologie, modele, regulacje Wprowadzenie 1. Biznes cyfrowy (Katarzyna Nowicka) 1.1. Wstęp 1.2. Technologie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.3. Ekosytem technologii cyfrowych 1.4.  E-biznes - w kierunku cyfrowego... >>>

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19


MRÓZ B., wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 47.25 Twoja cena  44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania konsumentów w czasie pandemii COVID-19 Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W... >>>

MUZYKA I BIZNES OD GRAMOFONU DO STREAMINGU


JANOWSKA A.A., wydawnictwo: SGH, 2022, wydanie I

cena netto: 79.65 Twoja cena  75,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Muzyka i biznes Od gramofonu do streamingu WSTĘP BRANŻA FONOGRAFICZNA - DEFINICJA I STRUKTURA 1.1. Branża i jej otoczenie 1.1.1. Branża, przemysł czy sektor? 1.1.2. Jak i dlaczego branże ewoluują? 1.2. Od przemysłów kultury do... >>>

GOSPODARKA CYFROWA I POSTCYFROWA A PRZEDSIĘBIORSTWO


JOHANN M. RED., wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 48.60 Twoja cena  46,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Gospodarka cyfrowa i postcyfrowa a przedsiębiorstwo Przedmiotem rozważań podjętych w tej publikacji jest gospodarka cyfrowa i postcyfrowa w odniesieniu do problematyki zarządzania przedsiębiorstwem, która stanowi kontynuację tematyki ... >>>

książek: 50, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022