wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > E-commerce
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 29, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

PRAWO NOWYCH TECHNOLOGII


FLAGA-GIERUSZYŃSKA K. GOŁACZYŃSKI J. RED., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2021, wydanie I

cena netto: 178.80 Twoja cena  169,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prawo nowych technologii Prawo nowych technologii jest nową, dynamicznie rozwijającą się gałęzią prawa, która nie tylko tworzy nieznaną dotąd terminologię i reguły prawne, lecz również wpływa bezpośrednio na sposób kszta... >>>

CROWDFUNDING KORPORACYJNY


DZIUBA D.T., wydawnictwo: DIFIN, 2021, wydanie I

cena netto: 44.25 Twoja cena  42,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Crowdfunding korporacyjny Celem prezentowanych rozważań jest przybliżenie koncepcji crowdfundingu korporacyjnego, jej specyficznych cech i tendencji rozwoju, podobieństw i różnic z tradycyjnym internetowym crowdfundingiem, także powi... >>>

WSPÓŁCZESNE NARZĘDZIA CYFRYZACJI ORGANIZACJI


CZERWONKA P. BARTKIEWICZ W. PAMUŁA A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2021, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne narzędzia cyfryzacji organizacji Cyfrowa transformacja prowadzi do kolejnych znacznych usprawnień: łączenia źródeł danych, optymalizacji procesów biznesowych, przetwarzania w czasie rzeczywistym nie tylko w... >>>

INFLUENCER MARKETING W DOBIE NOWYCH MEDIÓW


STOPCZYŃSKA K., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2021, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Influencer marketing w dobie nowych mediów Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one... >>>

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WZORY DOKUMENTÓW Z KOMENTARZEM


BIELAWSKA-SROCK P., wydawnictwo: ODDK, 2021, wydanie I

cena netto: 196.00 Twoja cena  186,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Regulamin sklepu internetowego wzory dokumentów z komentarzem Książka z suplementem elektronicznym Regulamin sklepu internetowego to bardzo ważny dokument określający zasady sprzedaży, a także prawa i obowiązki zarówno sprzedawc... >>>

SEO ZAAWANSOWANY AUDYT STRATEGIE I METODY OPTYMALIZACJI WITRYN INTERNETOWYCH DLA WYSZUKIWAREK


MALTRAVERSI M. PREVOSTO D. SACHELI G., wydawnictwo: CEDEWU, 2021, wydanie I

cena netto: 122.60 Twoja cena  116,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SEO Zaawansowany audyt Strategie i metody optymalizacji witryn internetowych dla wyszukiwarek Audyt SEO, czyli dogłębna analiza witryny internetowej i jej optymalizacja pod względem SEO, jest kluczowym elementem każdego projektu online. ... >>>

INNOWACJE CYFROWE W BANKOWOŚCI A WŁĄCZENIE CYFROWE I FINANSOWE SPOŁECZEŃSTWA


FOLWARSKI M., wydawnictwo: WYD UJ, 2021, wydanie I

cena netto: 43.00 Twoja cena  40,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacje cyfrowe w bankowości a włączenie cyfrowe i finansowe społeczeństwa Zmiany na rynku bankowym spowodowane innowacjami cyfrowymi mają przełomowe znaczenie i wiodą do licznych usprawnień w funkcjonowaniu instytucji finansowych, istotnie... >>>

ALIBABA JAK JACK MA STWORZYŁ CHIŃSKI AMAZON


CLARK D., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Alibaba Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu:... >>>

UBER WALKA O WŁADZĘ


ISAAC M., wydawnictwo: FEERIA, 2020, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uber Walka o władzę Wielokrotnie nagradzany korespondent technologiczny "New York Timesa" i reporter śledczy Mike Isaac przedstawia spektakularny rozwój i upadek jednej z największych i najbardziej kontrowersyjnych firm XXI wieku, Ubera... >>>

INSTAGRAM BEZ FILTRA


FRIER S., wydawnictwo: FEERIA, 2020, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Instagram Bez filtra Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka. W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili... >>>

książek: 29, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021