wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > E-commerce
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 19, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

TRADYCYJNY A NOWOCZESNY SPOSÓB BUDOWANIA ZAUFANIA KLIENTÓW DO BANKU NA PRZYKŁADZIE MBANKU


ŚWIESZCZAK M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i ... >>>

CYFRYZACJA W ZARZĄDZANIU


LASKOWSKA-RUTKOWSKA A. RED., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cyfryzacja w zarządzaniu Książka w sposób wyczerpujący i przejrzysty prezentuje istotne zagadnienia z obszaru zarządzania i cyfryzacji w kontekście aktualnych dynamicznie zachodzących przemian cywilizacyjnych i technologicznych. Omawiana... >>>

KULTURA RYZYKA A CYFROWA TRANSFORMACJA BANKÓW W ŚWIETLE PANDEMII COVID-19


KASIEWICZ S. KURKLIŃSKI L., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura ryzyka a cyfrowa transformacja banków w świetle pandemii COVID-19 Sektor bankowy u progu trzeciej dekady XXI w. stanął przed ogromnymi wyzwaniami. Dotyczą one różnych czynników, ale do najważniejszych należą cyfrowa... >>>

PLATFORMY CYFROWE I GOSPODARKA WSPÓŁDZIELENIA


SZPRINGER W., wydawnictwo: POLTEXT, 2020, wydanie I

cena netto: 64.90 Twoja cena  61,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia Problemy instytucjonalne Monografia profesora Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora książek na temat nowoczesnych technologii oraz ich skutków dla gospodarki, jest po... >>>

SZTUKA AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH


KUTNYJ P., wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie I

cena netto: 68.19 Twoja cena  64,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych Na żywo i online Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień... >>>

E-MARKETING WSPÓŁCZESNE TRENDY PAKIET STARTOWY


KRÓLEWSKI J. SALA P. RED., wydawnictwo: PWN, 2021, wydanie II

cena netto: 91.20 Twoja cena  86,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy... >>>

SEO JAKO ELEMENT STRATEGII MARKETINGOWEJ TWOJEJ FIRMY


CENGIEL P., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące... >>>

KSIĘGA ADSÓW TWÓJ PRZEWODNIK PO DŻUNGLI SOCIAL MEDIÓW


GEORGIEW F., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata... ... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupe... >>>

HISTORIA PRZYSZŁOŚCI OCULUS FACEBOOK I REWOLUCJA WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI


HARRIS B.J., wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Historia przyszłości Oculus, Facebook i rewolucja wirtualnej rzeczywistości Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej zało... >>>

TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie III

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorców Social media - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i inne tego typu byty - są już z nami tak długo, że niemal wszyscy zdążyliśmy... >>>

książek: 19, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
E-commerce
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021