wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 66, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

PYK I KUPIONE CZYLI MIĘDZY INNYMI O TYM JAK BARBARZYŃCY Z FACEBOOKA I INSTAGRAMA PODBILI A W ZASADZIE KUPILI ZACHODNIĄ CYWILIZACJĘ


SROKOSZ T., wydawnictwo: DIFIN, 2021, wydanie I

cena netto: 39.39 Twoja cena  37,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pyk i kupione , czyli między innymi o tym, jak barbarzyńcy z Facebooka i Instagrama podbili, a w zasadzie kupili zachodnią cywilizację Dlaczego kupujemy? Ubrania – żeby się okryć, jedzenie – żeby zaspokoić głód, mieszkania ... >>>

WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE KONCEPCJE METODY I INSTRUMENTY TOM 3


SUDOLSKA A. GREGO-PLANER D. KUŚ A. RED., wydawnictwo: WYD UMK, 2020, wydanie I

cena netto: 64.80 Twoja cena  61,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne zarządzanie Koncepcje, metody i instrumenty Tom 3 Zarządzanie przedsiębiorstwem jest obecnie niezwykle trudnym zadaniem dla wielu menedżerów. Nieprzewidywalność zachodzących zmian może w znaczący sposób... >>>

NAUKI EKONOMICZNE WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARKI


GULAK-LIPKA P. RED., wydawnictwo: WYD UMK, 2020, wydanie I

cena netto: 39.15 Twoja cena  37,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki Zarządzanie – przywództwo – komunikacja Monografia Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki. Zarządzanie – przywództwo –... >>>

WSPÓŁCZESNE TRENDY ROZWOJU W REGIONIE PROBLEMY WYBRANE


STASZEWSKA J. KOLOMYTSEVA O., wydawnictwo: ELIPSA, 2019, wydanie I

cena netto: 25.99 Twoja cena  24,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne trendy rozwoju w regionie problemy wybrane Książka odnosi się do problematyki rozwoju regionu. Poruszone są w niej dwa wiodące problemy – klastrowanie i marketing terytorialny. Wybór przedstawionych opcji... >>>

SKUTECZNA REKLAMA NA LINKEDINIE


JABŁOŃSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 58.19 Twoja cena  55,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczna reklama na LinkedInie W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700... >>>

100 RZECZY KTÓRE KAŻDY PROJEKTANT POWINIEN WIEDZIEĆ O POTENCJALNYCH KLIENTACH


WEINSCHENK S., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy... >>>

BIBLIA E-BIZNESU 3.0


DUTKO MACIEJ RED., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 154.35 Twoja cena  146,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblia e-biznesu 3.0 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze... >>>

ZAINSPIROWANI JAK TWORZYĆ KULTOWE PRODUKTY TECHNOLOGICZNE


CAGAN M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2021, wydanie I

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zainspirowani Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na... >>>

MARKA 5.0 CZŁOWIEK I TECHNOLOGIE JAK TWORZĄ NOWE WARTOŚCI


KOTARBIŃSKI J., wydawnictwo: PWN, 2021, wydanie I

cena netto: 68.19 Twoja cena  64,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka 5.0 Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki... >>>

(NIE) OCENIAJ KSIĄŻKI PO OKŁADCE TEKSTY NA OKŁADKACH PUBLIKACJI POPULARNONAUKOWYCH


PIEKARCZYK D., wydawnictwo: UMCS, 2020, wydanie I

cena netto: 40.80 Twoja cena  38,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Teksty na okładkach publikacji popularnonaukowych Funkcje, jakie okładce nadano, poza tą prymarną, ochronną, są wielorakie i wielowymiarowe. To samo można powiedzieć o formie i treści okładki. Ten składnik książki, całkowicie z nią zintegrowany,... >>>

książek: 66, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021