wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 78, strona 1 z 8
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  -  >>>

KONSUMENCI SENIORZY WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH


OLEJNICZAK T., wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.55 Twoja cena  42,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych 1. Społeczny i ekonomiczny potencjał konsumentów seniorów 2. Innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów seniorów 3. Postawy konsumentów seniorów wobec innowacji 4. Zakupy... >>>

WSPÓŁCZESNY ŚWIAT DZIECKA MEDIA I KONSUMPCJA


BOGUNIA-BOROWSKA M. RED., wydawnictwo: WYD UJ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesny świat dziecka Media i konsumpcja Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach... >>>

OD ROUCHONA DO CAPPIELLA ZŁOTY WIEK FRANCUSKIEGO PLAKATU REKLAMOWEGO


SKIBICKI M., wydawnictwo: WYD UMK, 2019, wydanie I

cena netto: 81.60 Twoja cena  77,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Od Rouchona do Cappiella Złoty wiek francuskiego plakatu reklamowego Książka jest faktograficznym zapisem historii dziewiętnastowiecznego plakatu francuskiego i jego miejsca w społeczeństwie. Czytelnik odnajdzie w niej informacje o ... >>>

GLOBAL BUSINESS ENGLISH


FIONA TALBOT SUDAKSHINA BHATTACHATJEE, wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 46.90 Twoja cena  44,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Global Business English Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym Książka jest przeznaczona dla profesjonalistów, którzy pragną rozwijać umiejętności komunikacji w języku angielskim w dzisiejszym... >>>

ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE


FANDREJEWSKA A. DIETRICH M., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Angielski w marketingu, promocji i reklamie Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób... >>>

WARTOŚĆ LUKSUSU PERSPEKTYWA KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW


STĘPIEŃ B., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 66.45 Twoja cena  63,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wartość luksusu Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie... >>>

SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI GENEZA KONCEPCJA BADANIA


SKOREK M., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 51.00 Twoja cena  48,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Społeczność wokół marki Geneza. Koncepcja. Badania Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się... >>>

MARKET INTELLIGENCE JAKO PROGRAM WSPARCIA PROCESÓW DECYZYJNYCH WE WSPÓŁCZESNYM PRZEDSIĘBIORSTWIE


GREGOR B. KALIŃSKA-KULA M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest... >>>

ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZNE PRZEDSIĘBIORSTW JAKO ELEMENT MARKETINGU WARTOŚCI


HOWANIEC H., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 85.99 Twoja cena  81,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale tak... >>>

KAMPANIE SPOŁECZNE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ KOMUNIKOWANIE RZĄDOWE W POLSCE W LATACH 1994-2015 Z WYKORZYSTANIEM INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH


LUSIŃSKA A., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 78.80 Twoja cena  74,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kampanie społeczne w służbie publicznej Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych Kampanie społeczne są niezwykle ciekawym narzędziem komunikowania społecznego, wykorzystywanym... >>>

książek: 78, strona 1 z 8
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019