wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 91, strona 1 z 10
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  -  >>>

ANTOLOGIA TEKSTÓW KATEDRY TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH MEDIÓW TOM 3


OPOLSKA-BIELAŃSKA AGATA RED., wydawnictwo: ASPRA, 2019, wydanie I

cena netto: 55.15 Twoja cena  52,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 3 Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji,... >>>

ANTOLOGIA TEKSTÓW KATEDRY TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH MEDIÓW TOM 2


OPOLSKA-BIELAŃSKA AGATA RED., wydawnictwo: ASPRA, 2019, wydanie I

cena netto: 55.15 Twoja cena  52,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 2 Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji,... >>>

MARKETING MOBILNY


DEJNAKA A. RED., wydawnictwo: DIFIN, 2019, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing mobilny Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nast... >>>

MAKROMARKETING NAUKA O MARKETINGU WOBEC PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH I ŚRODOWISKOWYCH


KAMIŃSKI J., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 83.89 Twoja cena  79,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Makromarketing Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i... >>>

REKLAMA A POSTAWY PROZDROWOTNE UJĘCIE EKONOMICZNO-PRAWNE


BARAŃSKA M. MRUK H., wydawnictwo: WYD UJ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama a postawy prozdrowotne ujęcie ekonomiczno-prawne Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede... >>>

NOWE TECHNOLOGIE NA RYNKU SREBRNYCH KONSUMENTÓW


FRĄCKIEWICZ E., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów Stan, uwarunkowania, perspektywy Tempo i zasięg dokonujących się przeobrażeń, w którym działają współczesne przedsiębiorstwa ma wymiar dotąd niespotykany, a nawet zaskakujący. Ich... >>>

INNOWACYJNE I POZAINNOWACYJNE UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI REGIONALNEJ NA PRZYKŁADZIE REGIONU POMORZA ZACHODNIEGO


SPYCHALSKA-WOJTKIEWICZ M. TOMCZYK M., wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2019, wydanie I

cena netto: 63.35 Twoja cena  60,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu Pomorza Zachodniego Niniejsza monografia opisuje zagadnienia dotyczące zarówno innowacyjnych, jak i pozainnowacyjnych uwarunkowań przedsi... >>>

SZUKAJĄC KLIENTA JAK ROZPOZNAĆ POTENCJALNEGO NABYWCĘ I NIE WPADAĆ W PUŁAPKĘ SPRZEDAWANIA WSZYSTKIM


BEDNARSKI A. RELIGA K., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szukając klienta Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty... >>>

POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG


FABIJAŃCZYK J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pozyskaj klientów premium Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online. Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś... >>>

OBSESJA ALBO PRZECIĘTNOŚĆ STAŃ SIĘ AUTOREM SWOJEGO SUKCESU


CARDONE G., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 41.89 Twoja cena  39,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obsesja albo przeciętność Stań się autorem swojego sukcesu! Obsesja nie jest niczym złym. Bez niej trudno doprowadzić do końca jakiekolwiek ambitne dzieło. o cecha wspólna wszystkich ludzi sukcesu. Jeśli więc postanowiłeś odnotować na ... >>>

książek: 91, strona 1 z 10
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2019