wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 82, strona 1 z 9
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  -  >>>

TURYSTYKA ZAKUPOWA W MIASTACH


PALIŚ B., wydawnictwo: DIFIN, 2022, wydanie I

cena netto: 108.30 Twoja cena  102,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Turystyka zakupowa w miastach Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w... >>>

PLATFORMIZACJA KORPORACJI TRANSNARODOWYCH


PAKULSKA T. PONIATOWSKA-JAKSCH M., wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 72.90 Twoja cena  69,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Platformizacja korporacji transnarodowych WPROWADZENIE GLOBALIZACJA XXI WIEKU - IMPLIKACJE DLA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO 1.1. Wstęp 1.2. Siły prowadzące do globalizacji 1.3. Nowy wymiar gospodarki globalnej a przedsiębiorstwo i lokalizacja 1... >>>

E-KONSUMPCJA NA MIARĘ TECHNOLOGIE CYFROWE W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM KONSUMENTA


TUREK J., wydawnictwo: SGH, 2021, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-konsumpcja na miarę Technologie cyfrowe w zarządzaniu ryzykiem konsumenta Wstęp Wpływ preferencji konsumenta na funkcjonowanie przedsiębiorstwa 1.1. Pojęcie, definicja i ewolucja preferencji. Preferencje konsumentów w ujęciu... >>>

BODŹCE MARKETINGOWE JAKO DETERMINANTY INTENCJI ZAKUPU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH OZNACZONYCH MARKAMI DETALISTÓW


GRUDECKA A., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 51.30 Twoja cena  48,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bodźce marketingowe jako determinanty intencji zakupu produktów spożywczych oznaczonych markami detalistów WSTĘP Rozdział 1 POJĘCIE, TYPOLOGIA I EWOLUCJA MAREK DETALISTÓW 1.1. Przegląd definicji marki detalisty 1.2.... >>>

TECHNICZNO-SPOŁECZNE UWARUNKOWANIA GOSPODARKI CYFROWEJ


KOBYLIŃSKI A. FILIPKOWSKI P. RED., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 72.90 Twoja cena  69,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Techniczno-społeczne uwarunkowania gospodarki cyfrowej Informatyka gospodarcza jest to wyodrębniona z informatyki dziedzina badań naukowych, kształcenia akademickiego oraz praktyki gospodarczej, poświęcona metodyce oraz zastosowaniu w ekonomii ... >>>

LABORATORIUM DOŚWIADCZEŃ CZASU WOLNEGO PROBLEMY WSPÓŁCZESNOŚCI


BOMBOL M. GODLEWSKI G. RED., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 81.00 Twoja cena  76,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Laboratorium doświadczeń czasu wolnego Problemy współczesności Wprowadzenie Część I CZAS WOLNY JAKO MATERIASPOŁECZNA I KULTUROWA Małgorzata Bombol Kilka refleksji definicyjnych w warunkach nieustannej pogoni za czasem wolnym ... >>>

ZACHOWANIA OSÓB STARSZYCH NA RYNKU E-USŁUG


DĄBROWSKA A. JANOŚ-KRESŁO M. MRÓZ B., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 44.55 Twoja cena  42,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zachowania osób starszych na rynku e-usług Anna Dąbrowska Wstęp Mirosława Janoś-Kresło, Bogdan Mróz Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Polsce w kontekście trendów demograficznych - szanse i bariery ... >>>

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW NA RYNKU ŻYWNOŚCI


DĄBROWSKA A. RED., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 56.70 Twoja cena  53,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bezpieczeństwo konsumentów na rynku żywności Anna Dąbrowska Wstęp Krystyna Mazurek-Łopacińska Rozdział 1. Ekologizacja konsumpcji w kontekście bezpieczeństwa produktów żywnościowych Wprowadzenie 1.1. Ekologizacja... >>>

BEZPIECZEŃSTWO KONSUMENTÓW OCHRONA I EDUKACJA KONSUMENCKA


JANOŚ-KRESŁO M. RED., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bezpieczeństwo konsumentów Ochrona i edukacja konsumencka Stosowana wcześniej zasada "Niech kupujący się strzeże" (łac. Caveat emptor) ustępuje miejsca innej zasadzie - "Niech sprzedający się strzeże" (łac. Caveat venditor). Ochrona ... >>>

MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MAREK PERSPEKTYWA PRZEDSIĘBIORSTW Z RYNKÓW WSCHODZĄCYCH


WITEK-HAJDUK M.K., wydawnictwo: SGH, 2020, wydanie I

cena netto: 83.70 Twoja cena  79,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Międzynarodowe strategie marek Perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących Wstęp Rozdział 1. Marka a konkurencyjność przedsiębiorstwa 1.1. Istota konkurencyjności przedsiębiorstw 1.2. Koncepcje teoretyczne wyjaśniające kszta... >>>

książek: 82, strona 1 z 9
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022