wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 57, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

BŁYSK! POTĘGA PRZECZUCIA


GLADWELL M., wydawnictwo: ZNAK, 2020, wydanie III

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Błysk! Potęga przeczucia Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili. Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym? Dlaczego najlepiej sprzedają się lody... >>>

PUNKT PRZEŁOMOWY O MAŁYCH PRZYCZYNACH WIELKICH ZMIAN


GLADWELL M., wydawnictwo: ZNAK, 2020, wydanie III

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian Punkt przełomowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę. Jakim cudem zapomniany model but... >>>

MARKETING DLA BYSTRZAKÓW


MCMURTRY J., wydawnictwo: SEPTEM, 2020, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing dla bystrzaków Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i... >>>

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT MOC POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ NA ŚCIEŻCE TWOJEGO KLIENTA


WOJCIECHOWSKA K., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 70.29 Twoja cena  66,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię... >>>

WIZERUNEK JAK GO ZMIERZYĆ I JAK POPRAWIĆ


SZLIS I., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie II

cena netto: 76.50 Twoja cena  72,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizerunek Jak go zmierzyć i jak poprawić Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci... >>>

PRAWO FARMACEUTYCZNE


KREKORA M. ŚWIERCZYŃSKI M. TRAPLE E., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2020, wydanie III

cena netto: 167.65 Twoja cena  159,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prawo farmaceutyczne W publikacji przedstawiono podstawowe pojęcia prawa farmaceutycznego oraz problemy prawne związane z: dopuszczaniem do obrotu produktów leczniczych, prowadzeniem badań klinicznych, wytwarzaniem i reklamą ... >>>

REKLAMA APTEKI CZY NAPRAWDĘ WSZYSTKO JEST ZABRONIONE? PRAKTYCZNY PRZEWODNIK PO MOŻLIWYCH FORMACH AKTYWNOŚCI


DOŃCZYK M. STUPAK M., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2020, wydanie I

cena netto: 111.35 Twoja cena  105,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe... >>>

MASZ WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ JAK ZACHOWAĆ RÓWNOWAGĘ W ŚWIECIE ZAKUPÓW I KONSUMPCJI?


BUTTON T., wydawnictwo: WL, 2019, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Masz wszystko czego potrzebujesz Jak zachować równowagę w świecie zakupów i konsumpcji? Kupuj mniej, posiadaj więcej. Czy to możliwe? Ba! Z tą książką to łatwe i przyjemne. Najwyższa pora postawić na jakość, trwałość i klasyk... >>>

PRAWO DESIGNU I MODY KREOWANIE PRODUKTU


JANKOWSKA M. PAWEŁCZYK M. WARMUZIŃSKA A., wydawnictwo: DIFIN, 2020, wydanie I

cena netto: 70.80 Twoja cena  67,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prawo designu i mody Kreowanie produktu Tom 3. Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża arkana wiedzy z zakresu prawa własności intelektualnej w świecie mody. Książka jest dedykowana praktykom sektora mody oraz studentom kierunk... >>>

TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ty w social mediach Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego.... >>>

książek: 57, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020