wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 54, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

ABC SPRZEDAWCY


JARACZ B., wydawnictwo: KABE, 2011, wydanie I

cena netto: 42.75 Twoja cena  40,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ABC sprzedawcy Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki. ... >>>

IT PRODUCT MANAGER PIERWSZE KROKI


PACHOLCZYK D., wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

IT Product Manager Pierwsze kroki Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega? Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu? Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek? Po czym poznać, czy produkt odni... >>>

SERVICE DESIGN PO POLSKU JAK PRZYCIĄGNĄĆ ZADOWOLIĆ I ZATRZYMAĆ KLIENTÓW


CHŁODNICKI M., wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie II

cena netto: 79.69 Twoja cena  75,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów to książka, która pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi,... >>>

MARKETING DOŚWIADCZEŃ


BOGUSZEWICZ-KREFT M., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie III

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. W... >>>

NIEWERBALNA KOMUNIKACJA W REKLAMIE TELEWIZYJNEJ ZASTOSOWANIE I ODDZIAŁYWANIE


MAKOWSKI M., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie II

cena netto: 78.75 Twoja cena  74,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej Zastosowanie i oddziaływanie Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i ... >>>

KAPITAŁ KLIENTA W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM


CAPUTA W., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 73.15 Twoja cena  69,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym... >>>

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU FARMACEUTYCZNYM


ROGALA A. PILARCZYK B., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 86.60 Twoja cena  82,27 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym Implikacje teoretyczne i wyzwania dla praktyki Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym – podejmując się przekazywania na rynek informacji niezb... >>>

MARKETING W PRZEDSIĘBIORSTWIE UJĘCIE OPERACYJNE


CZUBAŁA A. EMANUEL R. NIESTRÓJ PABIAN A.M., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 64.69 Twoja cena  61,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwró... >>>

STRATEGIE BUDOWANIA MARKI I ROZWOJU HANDLU NOWE TRENDY I WYZWANIA DLA MARKETINGU


DOMAŃSKI T. RED., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 79.90 Twoja cena  75,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie budowania marki i rozwoju handlu Nowe trendy i wyzwania dla marketingu Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez ... >>>

STRATEGIE KONKUROWANIA MIĘDZYNARODOWYCH KORPORACJI HOTELOWYCH


SZTORC M., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 75.49 Twoja cena  71,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie konkurowania międzynarodowych korporacji hotelowych Oddawana do rąk Czytelników książka jest pierwszą wydaną w ostatnich latach pracą naukową analizującą w sposób kompleksowy zagadnienia konkurencyjności, strategii... >>>

książek: 54, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020