wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 47, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

TRADYCYJNY A NOWOCZESNY SPOSÓB BUDOWANIA ZAUFANIA KLIENTÓW DO BANKU NA PRZYKŁADZIE MBANKU


ŚWIESZCZAK M., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tradycyjny a nowoczesny sposób budowania zaufania klientów do banku na przykładzie mBanku Sferą szczególnie wpływającą na decyzje konsumentów są działania marketingowe wykorzystujące takie instrumenty, jak reklamy i ... >>>

MARKETING NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH BADANIA DECYZJE ORGANIZACJA


GRZEGORCZYK W., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 65.80 Twoja cena  62,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing na rynkach międzynarodowych Badania, decyzje, organizacja Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje... >>>

MARIAŻ NAUKI Z PRAKTYKĄ NAJLEPSZE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO W POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH


GOLIK-GÓRECKA G. RED., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mariaż nauki z praktyką Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach Studia przypadków Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii ... >>>

PRZYSZŁOŚĆ MARKETINGU KONCEPCJE METODY TECHNOLOGIE TEORIA I ZASTOSOWANIE


KOZIELSKI R. RED., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2020, wydanie I

cena netto: 59.29 Twoja cena  56,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przyszłość marketingu Koncepcje, metody, technologie Teoria i zastosowanie Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom... >>>

DZIAŁANIA MARKETINGOWE ORGANIZACJI


BŁOŃSKI K. SMALEC A. RED., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 64.69 Twoja cena  61,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Działania marketingowe organizacji Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów... >>>

KSZTAŁTOWANIE RELACJI NA POLSKO-CZESKIM TRANSGRANICZNYM RYNKU USŁUG


WRÓBLEWSKI Ł., wydawnictwo: PWE, 2020, wydanie I

cena netto: 70.00 Twoja cena  66,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działa... >>>

MARKA OSOBISTA W KSZTAŁTOWANIU KARIERY ZAWODOWEJ KADRY MENEDŻERSKIEJ


DZIEŃDZIORA J. GRZESIAK M. WRÓBEL M., wydawnictwo: DIFIN, 2021, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz... >>>

BIZNESPLAN JAK GO BUDOWAĆ I ANALIZOWAĆ


OPOLSKI K. WAŚNIEWSKI K., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie VI

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznesplan Jak go budować i analizować Książka niniejsza napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprawdzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub roz­wój własnego przedsiębiorstwa, do... >>>

SIŁA DOBRYCH PYTAŃ


SOBEL A. PANAS J., wydawnictwo: EMKA, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Siła dobrych pytań W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką,... >>>

DOSKONAŁE PUBLIC RELATIONS


BARLIK J., wydawnictwo: POLTEXT, 2020, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Doskonałe Public Relations Teorie, kontrowersje, debaty Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele:   •... >>>

książek: 47, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2021