wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie firmą
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 232, strona 1 z 24
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

TECHNICAL LEADERSHIP OD EKSPERTA DO LIDERA


SIERACZKIEWICZ M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Technical Leadership Od eksperta do lidera Wybitne umiejętności techniczne i naturalny talent do zarządzania ludźmi nie zawsze idą w parze. A szkoda, bo losem świetnego programisty zatrudnionego na etacie jest, prędzej czy później, awans... >>>

NARZĘDZIA GOOGLE DLA E-COMMERCE


MARZEC K., wydawnictwo: HELION, 2018, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Narzędzia Google dla e-commerce Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż... >>>

FINANSOWANIE STARTUPÓW PORADNIK PRZEDSIĘBIORCY


NICOLAJ HOJER NIELSEN, wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 99.99 Twoja cena  94,99 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Finansowanie startupów Poradnik przedsiębiorcy Startupy powstają dzięki nowatorskim pomysłom, energii i zaangażowaniu. Do sukcesu potrzebują jeszcze mniejszych lub większych pieniędzy. Niestety, pozyskanie źródła finansowania stanowi du... >>>

ZARZĄDZANIE ZMIANĄ CZYLI JAK PRZEŻYĆ NIEUSTAJĄCĄ PRZEPROWADZKĘ


PUCZYŃSKI P., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie zmianą, czyli jak przeżyć nieustającą przeprowadzkę Zmiana jest stałym elementem naszego życia, ponieważ w życiu chodzi o ruch. O podejmowanie działania. Nie ma przy tym aktywności mądrzejszych i głupszych. Jest tylko wybór i są... >>>

SZEF KTÓRY MYŚLI BO WARTO I SIĘ OPŁACA


JEZNACH A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 60.00 Twoja cena  57,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca Autor, będący od ponad 25 lat przedsiębiorcą i menedżerem, w tym z wieloletnim doświadczeniem w tzw. "turkusowym" zarządzaniu, przedstawia swoje doświadczenia i rozumienie tego często... >>>

STRATEGICZNY BRAND MARKETING PRAKTYCZNY PRZEWODNIK SKUTECZNEGO MARKETINGU DLA MENEDŻERÓW I NIE TYLKO


SZCZEPAŃSKI J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 55.90 Twoja cena  53,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategiczny brand marketing Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po... >>>

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA PRAWDZIWYM I PORYWAJĄCYM PRZEKAZIE 40 INSPIRUJĄCYCH ĆWICZEŃ


PIWOWARSKA A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autentyczność przyciąga Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie 40 inspirujących ćwiczeń Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia. Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku.... >>>

OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ


YOUNG M., wydawnictwo: ARKADY, 2018, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy... >>>

MAPA RYZYKA W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ W KIERUNKU ORGANIZACJI OPARTEJ NA INNOWACJACH I KULTURZE RYZYKA


WOŹNIAK J. WEREDA W. RED., wydawnictwo: CEDEWU, 2018, wydanie I

cena netto: 60.40 Twoja cena  57,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mapa ryzyka w zarządzaniu organizacją w kierunku organizacji opartej na innowacjach i kulturze ryzyka Treści prezentowane w publikacji są swoistą próbą integracji problematyki zarządzania ryzykiem i kształtowania innowacyjności współczesnych... >>>

RELACJE MIĘDZYORGANIZACYJNE I KAPITAŁ INTELEKTUALNY JAKO CZYNNIKI ROZWOJU MIKRO I MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTW


RZEPKA A., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny jako czynniki rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw Tematyka pracy jest istotna oraz aktualna z uwagi na rozwój dotychczasowych oraz powstawanie nowych relacji kształtujących się w... >>>

książek: 232, strona 1 z 24
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie firmą
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2018