wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie firmą
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 160, strona 1 z 16
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

ABC SPRZEDAWCY


JARACZ B., wydawnictwo: KABE, 2011, wydanie I

cena netto: 42.75 Twoja cena  40,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ABC sprzedawcy Wymagania stawiane sprzedawcy, zwięzły lecz przystępny opis czynności i obowiązków należących do sprzedawcy oraz opis technicznego wyposażenia sklepu, uzupełniony skrótem towaroznawstwa, stanowią treść tej książki. ... >>>

JAK PRACOWAĆ ZDALNIE I NIE ZWARIOWAĆ


POGORZELSKA A. WÓJCIK P. WÓJCIK B., wydawnictwo: ONE PRESS, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak pracować zdalnie i nie zwariować Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki ... >>>

IT PRODUCT MANAGER PIERWSZE KROKI


PACHOLCZYK D., wydawnictwo: HELION, 2020, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

IT Product Manager Pierwsze kroki Jak wejść w rolę kierownika produktu i na czym ona polega? Co należy wiedzieć o procesie budowania produktu? Jak poradzić sobie z wprowadzaniem go na rynek? Po czym poznać, czy produkt odni... >>>

SERVICE DESIGN PO POLSKU JAK PRZYCIĄGNĄĆ ZADOWOLIĆ I ZATRZYMAĆ KLIENTÓW


CHŁODNICKI M., wydawnictwo: PWN, 2020, wydanie II

cena netto: 79.69 Twoja cena  75,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Service design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów to książka, która pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi,... >>>

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W ASPEKCIE KOSZTOWYM


WÓJCIK G.P., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 84.39 Twoja cena  80,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie jakością w aspekcie kosztowym Autorski zamysł monografii powstał w wyniku przemyśleń nad ekonomiczno-zarządczymi aspektami jakości w perspektywie dwóch koncepcji, a mianowicie: kompleksowego zarządzania jakością (Total Quality... >>>

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW W ORGANIZACJI


KOZŁOWSKI W., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie II

cena netto: 61.89 Twoja cena  58,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Motywowanie pracowników w organizacji W książce „Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i... >>>

INNOWACJE START-UPY RYZYKO UWARUNKOWANIA ROZWOJU INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ


CZYŻEWSKA M., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 56.25 Twoja cena  53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacje - Start-upy - ryzyko Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć W książce poruszono zagadnienia dotyczące warunków rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć, w szczególności realizowanych przez start-upy. Autorka... >>>

KAPITAŁ KLIENTA W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM


CAPUTA W., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 73.15 Twoja cena  69,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym... >>>

BEZPOŚREDNIA POMOC PUBLICZNA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW


MAZUREK-CZARNECKA A., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 56.25 Twoja cena  53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw Przedsiębiorca, prowadząc działalność gospodarczą, działa na własny rachunek ponosząc odpowiedzialność finansową. Jednak powstawanie i... >>>

MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW ZRÓŻNICOWANYCH POKOLENIOWO


NIEŻURAWSKA-ZAJĄC J., wydawnictwo: CEDEWU, 2020, wydanie I

cena netto: 99.00 Twoja cena  94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania... >>>

książek: 160, strona 1 z 16
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie firmą
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2020