wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PODSTAWY WYCENY WARTOŚCI ŚRODKÓW TECHNICZNYCH


KLIMEK T.

wydawnictwo: BOMIS, 2003, wydanie I

cena netto: 98.00 Twoja cena  93,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest zbiorem elementarnych informacji koniecznych dla zrozumienia istoty działania rzeczoznawców zajmujących się wyceną. Zawiera przykłady raportów z wyceny wraz z dokumentacją fotograficzną takich urządzeń jak: wózek widłowy, żuraw samochodowy, maszyna poligraficzna, koparko-ładowarka i inne. Stanowi nieodzowne kompendium wiedzy dla osób szkolących się w przedmiotowym zakresie.

Dr inż. Tadeusz Klimek to uprawniony rzeczoznawca i biegły sądowy ds. wyceny maszyn i urządzeń, z certyfikatem egzaminów American Society of Appraisers w USA, rzeczoznawca techniki motoryzacyjnej i ruchu drogowego, członek Rady Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych w Katowicach oraz członek Stowarzyszenia Rzeczoznawców Techniki Motoryzacyjnej i Ruchu Drogowego w Katowicach, członek Zarządu firmy Promobil w Katowicach, a także praktyk na co dzień zajmujący się wyceną maszyn i urządzeń. Jest także autorem kilku fachowych pozycji wydawniczych oraz wielu artykułów na temat wyceny wartości maszyn i urządzeń, zamieszczanych w miesięczniku BOMIS.

252 strony, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- VADEMECUM WYCENY MASZYN I URZĄDZEŃ
MACNIAK H. MAKOWICZ Z.

- METODY WYCENY SPÓŁKI. PERSPEKTYWA KLIENTA I INWESTORA
RED. PANFIL M. SZABLEWSKI A.

- MIĘDZYNARODOWE STANDARDY WYCENY 2007 (WYDANIE POLSKIE)
RED. KUCHARSKA-STASIAK E.

- WYCENA PRZEDSIĘBIORSTW W TEORII I PRAKTYCE
ZADORA H.

- ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ I WYCENA MARKI JAK MARKA BUDUJE WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
URBANEK G.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022