wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   4 egz. / 267.20 253,84   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA


ŻEMIGAŁA M.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2007, wydanie I

cena netto: 69.00 Twoja cena  65,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.

W książce szczegółowo omówiono: rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.

Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców, menedżerów i wszystkich osób zainteresowanych tym aspektem funkcjonowania przedsiębiorstwa.


Dr inż. Marcin Żemigała - ukończył zarządzanie i marketing na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. W 2006 roku uzyskał stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykłada w Wyższej Szkole Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach oraz w Katedrze Systemów Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego zainteresowania naukowe i badawcze obejmują przede wszystkim nowoczesne koncepcje zarządzania, takie jak zarządzanie wiedzą, zarządzanie jakością, zarządzanie ekologiczne, jak i społeczne i etyczne implikacje gospodarki i zarządzania. Jest autorem kilkunastu artykułów publikowanych w czasopismach naukowych oraz prezentowanych na konferencjach krajowych i międzynarodowych.


Spis treści

O autorze
Wstęp

1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki

2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa

3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu

Przedsiębiorstwo uczące się w burzliwym otoczeniu
Rola i zastosowanie etycznych programów w biznesie
System społecznej odpowiedzialności biznesu - Corporate Social Responsibility (CSR)
Ekologiczny kontekst działalności przedsiębiorstwa
Świadomość ekologiczna społeczeństwa

4. Perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki

5. Studium przypadku - The Body Shop

Społeczne zaangażowanie
Filary etycznego biznesu
Interesariusze

6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw

Kryterium etyczne
Kryterium ekologiczne
Kryterium społeczne

7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań

Zakończenie
Literatura

270 stron, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW
ADAMCZYK J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022