wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki anglojęzyczne > Zarządzanie strategiczne
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 297, strona 1 z 30
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

...AND HE CLIENTS WENT WILD!: HOW SAVVY PROFESSIONALS WIN


KUZMESKI M. / ALL THE BUSINESS THEY WANT, wydawnictwo: WILEY, 2010, wydanie I

cena netto: 121.70 Twoja cena  115,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

...And the Clients Went Wild!: How Savvy Professionals Win All the Business They Want Combine social media with traditional marketing techniques for breakthrough results! While social media is doing much to change the marketing landscape... >>>

A SENSE OF URGENCY


KOTTER J., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2008, wydanie I

cena netto: 110.00 Twoja cena  104,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Most organizational change initiatives fail spectacularly (at worst) or deliver lukewarm results (at best). In his international bestseller Leading Change, John Kotter revealed why change is so hard, and provided an actionable, eight-step ... >>>

ACCIDENTAL BRANDING: ORDINARY PEOPLE BUILD EXTRAORDINARY BRANDS


VINJAMURI D., wydawnictwo: WILEY, 2008, wydanie I

cena netto: 90.00 Twoja cena  85,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven "accidental" brands and how their founders beat... >>>

ADVANCED BRAND MANAGEMENT


TEMPORAL P., wydawnictwo: WILEY, 2002, wydanie I

cena netto: 140.00 Twoja cena  133,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Advanced Brand Management FROM VISION TO VALUATION Paul Temporal, Corporate Charisma International Pte Ltd., Singapore Branding your firm's future with success More than a name game, product branding is often a high-stakes gamble... >>>

ADVERTISING AND PROMOTION: AN INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS


BELCH G. BELCH M., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2008, wydanie VIII

cena netto: 250.00 Twoja cena  237,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Belch/Belch 8th edition continues its Advertising focus with an emphasis on IMC. It includes very comprehensive coverage of Agency issues and creative work and how it is related to the IMC mix. The authors understand that marketers must look... >>>

AGRICULTURAL SUPPLY CHAIN AND THE CHELLENGE OF PRICE RISK


WILLIAMS J., wydawnictwo: ROUTLEGDE, 2013, wydanie I

cena netto: 240.00 Twoja cena  228,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Agricultural Supply Chains and the Challenge of Price Risk This book discusses the issues of integration within food and fibre supply chains and the challenges in managing price risk. The problems of integration and price risk are interwoven in... >>>

ANYWHERE:HOW GLOBAL CONNECTIVITY IS REVOLUZIONING THE WAY WE DO BUS...


NAGLE GREEN E., wydawnictwo: MCGRAW-HILL, 2010, wydanie I

cena netto: 95.40 Twoja cena  90,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

net price + 5% vat. A pill bottle helps health care professionals monitor patients taking medication. A vending machine reports its own inventory over a wireless network. A telephone speeds checkout by serving as a debit card in retail... >>>

ARMSTRONG'S HANDBOOK OF MANAGEMENT AND LEADERSHIP A GUIDE TO MANGING R


ARMSTRONG M., wydawnictwo: KOGAN PAGE, 2009, wydanie II

cena netto: 205.00 Twoja cena  194,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Armstrong's Handbook of Management and Leadership provides guidance on the processes of management and leadership with emphasis on what managers and aspiring managers need to know and do to make a difference in their organizations. As well as ... >>>

BASIC STRATEGY IN CONTEXT: EUROPEAN TEXT AND CASES


THOMPSON N. BADEN-FULLER C., wydawnictwo: WILEY-BLACKWELL, 2010, wydanie I

cena netto: 185.00 Twoja cena  175,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Basic Strategy in Context centres on real-world firms and managers by giving each chapter’s cases a higher weighting in importance and explanation than is normal. Given this emphasis on real-world as opposed to theoretical treatment the book ... >>>

BE YOUR OWN STRATEGY CONSULTANT


GRUNDY T., BROWN L., wydawnictwo: TL, 2002, wydanie I

cena netto: 180.00 Twoja cena  171,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Be Your Own Strategy Consultant: Demystifying Strategic Thinking Tony Grundy Director of Cambridge Corporate Development and Senior Lecturer in Strategy at Cranfield University Laura Brown Co-Director of Cambridge Corporate Development ... >>>

książek: 297, strona 1 z 30
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022