wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   45 egz. / 5729.40 5442,93   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Socjologia > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

METODOLOGIA BADAŃ SPOŁECZNYCH


NOWAK S.

wydawnictwo: PWN, 2021, wydanie II

cena netto: 79.69 Twoja cena  75,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Wznowienie klasycznej pracy omawiającej całościowo problemy metodologii badań społecznych.

Stanowi podsumowanie wieloletnich badań i przemyśleń jednego z największych polskich specjalistów w tej dziedzinie, którego dorobek naukowy inspiruje kolejne pokolenia badaczy i teoretyków nauk społecznych. Z czasem uzyskała charakter pracy klasycznej w polskiej socjologii.

Pozycja obowiązkowa w biblioteczce każdego socjologa! Adresowana także do przedstawicieli innych nauk społecznych, jak psychologia czy psychologia społeczna, pedagogika, nauki polityczne czy ekonomiczne, a nawet do bardziej empirycznie zorientowanych adeptów nauk prawnych.


496 stron, format: 16,5x24 cm, oprawa miękka+skrzydełka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ STANDARDY I ZASADY
ŁUNARSKI J.

- STATYSTYKA NIE JEST TRUDNA MIERNIKI STATYSTYCZNE
KASSYK-ROKICKA H.

- HOTELARSTWO. USŁUGI, EKSPLOATACJA, ZARZĄDZANIE.
PANASIUK A. RED. SZOSTAK D.

- STRATEGIE ROZWOJU TURYSTYKI W REGIONIE
MEYER B. MILEWSKI D. RED.

- AGROTURYSTYKA W AGROBIZNESIE
KNECHT D.

- ZAGOSPODAROWANIE TURYSTYCZNE
KOWALCZYK A. DEREK M.

- PODSTAWY GASTRONOMII
MILEWSKA M. PRĄCZKO A. STASIAK A.

- PRODUKT TURYSTYCZNY POMYSŁ ORGANIZACJA ZARZĄDZANIE
KACZMAREK J. STASIAK A. WŁODARCZYK B.

- HOTELARSTWO. PODSTAWOWE WIADOMOŚCI
MILEWSKA M. WŁODARCZYK B.

- INTERNETOWE KANAŁY DYSTRYBUCJI NA RYNKU TURYSTYCZNYM
NALAZEK M.

- PO PROSTU JAKOŚĆ PODRĘCZNIK ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
MYSZEWSKI J.

- PSYCHOLOGIA KONSUMENTA. PSYCHOLOGICZNE I SOCJOLOGICZNE UWARUNKOWANIA..
JACHNIS A.

- SYSTEMOWE ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI ISO/IEC 27001
ŁUCZAK J. TYBURSKI M.

- HOLDING JAKO PODMIOT RACHUNKOWOŚCI
TABOREK-MAZUR J.

- ATRAKCYJNOŚĆ INWESTYCYJNA REGIONÓW POLSKI A KSZTAŁTOWANIE LOKALNYCH I
GODLEWSKA-MAJKOWSKA H. RED/ REGIONALNYCH SPECJALIZACJI GOSPODARCZYCH

- POLITYKA SPOŁECZNA
LAVALETTE M. PRATT A.

- POLITYKA SPOŁECZNA WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE ANALIZA PORÓWNACZA
HILL M.

- MIKROEKONOMIA W ZARYSIE
BEDNARSKA H. KRAKOWIŃSKA E. RYĆ K. SKRZYPCZAK Z.

- MIKROEKONOMIA JAKIEJ JESZCZE NIE BYŁO
FRANK R.H.

- CHEMIA ŻYWNOŚCI T.1 SKŁADNIKI ŻYWNOŚCI
SIKORSKI Z.E. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022